Мэта і задачы школы ў 2023/2024 навучальным годзе.
Мэта работы школы
1. Стварэнне ўмоў, якія забяспечваюць павышэнне якасці адукацыі праз удасканаленне сістэмы работы з навучэнцамі ва ўмовах допрофильной падрыхтоўкі і профільнага навучання.
Задачы:
Арганізаваць Профільнае навучанне ў X класе з павышаным узроўнем вывучэння вучэбных прадметаў "Руская мова" і "матэматыка", працягнуць Профільнае навучанне ў ХІ класе з вывучэннем на павышаным узроўні вучэбных прадметаў "англійская мова" і "матэматыка"
Працягнуць прафесійную падрыхтоўку на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі
Арганізаваць дапрофільную падрыхтоўку навучэнцаў на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі праз вывучэнне асобных прадметаў на павышаным узроўні:
V клас-вывучэнне на павышаным узроўні вучэбнага прадмета "англійская мова";
VІІ клас-вывучэнне на павышаным узроўні вучэбнага прадмета "матэматыка";
ІХ клас-працягнуць вывучэнне на павышаным узроўні вучэбнага прадмета "Біялогія";
забяспечыць якасную інфармацыйна-тлумачальную працу з навучэнцамі і іх законнымі прадстаўнікамі па пытаннях навучання ў профільных класах, класах аграрнай, педагагічнай і ваенна-патрыятычнай накіраванасці, асаблівасцях залічэння ў іх і перавагах пры паступленні;
удасканальваць работу па стварэнню ўмоў для рэалізацыі здольнасцей адораных навучэнцаў, забяспечыць іх якасную падрыхтоўку да прадметных алімпіяд праз арганізацыю работы рэсурсных цэнтраў і навукова-даследчых конкурсаў;
працягнуць працу па якаснай падрыхтоўцы да выніковай атэстацыі, цэнтралізаванага тэсціравання выпускнікоў праз арганізацыю факультатыўных, якія падтрымліваюць заняткаў, арганізацыю платных адукацыйных паслуг;
забяспечыць бяспечныя і здароўезберагальныя ўмовы пры арганізацыі адукацыйнага працэсу, у тым ліку захаванне рэкамендацый па папярэджанні распаўсюджвання інфекцыі COVID-19;
забяспечыць якасць і даступнасць атрымання адукацыі асобамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця з улікам іх адукацыйных патрэбаў за кошт стварэння адаптыўнай адукацыйнай,
ствараць умовы для развіцця і ўмацавання матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы шляхам прыцягнення пазабюджэтных сродкаў і сродкаў апякунскага савета.
2. Фарміраванне прафесійных кампетэнцый педагогаў празпошук новых эфектыўных формаў і метадаў работы з высокаматываванымі навучэнцамі, павышэнне кваліфікацыйнага ўзроўню педагогаў, іх падрыхтоўкі для працы ў сучаснай інфармацыйнай асяроддзі.
Задачы:
павышаць кампетэнтнасць педагогаў праз удзел у прафесійных конкурсах рознага ўзроўню;
забяспечыць патрэбнасць бесперапыннага прафесійнага росту педагагічных кадраў як умовы дасягненняў вынікаў адукацыйнай дзейнасці школы праз сістэму павышэння кваліфікацыі;
узмацніць матывацыю настаўнікаў першай катэгорыі для праходжання атэстацыі на прысваенне вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі;
працягнуць працу па павышэнні прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных кадраў, якія займаюцца выхаваўчай, ідэалагічнай і сацыяльнай працай з дапамогай шырокай самаадукацыйнай, даследчай дзейнасці.
3. Удасканаленне работы па ідэалагічнаму, грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню, выхаванню інфармацыйнай культуры навучэнцаў.
Задачы:
удасканальваць працу па ідэалагічным, грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню праз рэалізацыю праекта «Школа Актыўнага Грамадзяніна», правядзенню мерапрыемстваў у рамках Года народнага адзінства;
скаардынаваць намаганні педагагічных работнікаў па падтрымцы і развіццю маладзёжных ініцыятыў, лідэрскіх якасцяў праз уцягванне навучэнцаў у працу дзіцячых і маладзёжных аб'яднанняў;
удасканальваць работу па фарміраванні ў навучэнцаў навыкаў здаровага ладу жыцця, культуры бяспечнай жыццядзейнасці;
працягнуць пошук шляхоў і спосабаў пазітыўнага ўзаемадзеяння навучэнцаў у соцыуме з мэтай карэкцыі іх паводзін, спрыяць фарміраванню прававой свядомасці, асваенню правоў і абавязкаў у дачыненні да навакольных;
працягнуць працу па папярэджанні і раннім выяўленні сямейнага недабрабыту і папярэджанні сацыяльнага сіроцтва праз міжведамаснае ўзаемадзеянне;
узмацніць прафілактычную працу па бяспецы паводзін дзяцей у сетцы Інтэрнэт, па праблемах наркаманіі і фарміраванні здаровага ладу жыцця ў навучэнцаў, прафілактыкі супрацьпраўных паводзін навучэнцаў праз выкарыстанне актыўных формаў правядзення мерапрыемстваў;
забяспечыць занятасць навучэнцаў у вольны ад вучобы час у аб'яднаннях па інтарэсах рознай накіраванасці, мерапрыемствах шостага школьнага дня.